روابط عمومی دانشگاه شیراز
پنج شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
سرپرست اداره كل روابط عمومي وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري :
مديران رسانه گريز در دانشگاه هاي كارآفرين جايگاهي ندارند
 
سرپرست اداره كل روابط عمومي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: مديران رسانه گريز و اساتيد بي ارتباط با رسانه؛ در دانشگاه هاي نسل سوم و كارآفرين جايگاهي ندارند.
دكتر عليرضا عبداللهي نژاد، در جمع مديران روابط عمومي دانشگاه ها، مراكز پژوهشي و پارك هاي علم و فناوري منطقه 7 ( استان هاي فارس، بوشهر و كهگيلويه و بويراحمد) در دانشگاه شيراز تاكيد كرد: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، سكاندار حركت علم و فناوري كشور است و روابط عمومي ها با مدل سنتي و رويكرد صرفا توجيه گرايانه نمي توانند پاسخگوي نيازها باشند.
استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبايي بيان داشت: روابط عمومي بالنده و پويا، مي تواند جريان ساز باشد و تصوير سازمان را در جامعه بهبود و ارتقا بخشد.
دكتر عبداللهي نژاد، روابط عمومي را مغر متفكر، زبان گويا و قوه هدايت گر سازمان توصيف كرد و گفت: با راهبردهاي حرفه اي، فكر و خلاقيت؛ روابط عمومي به يك كنشگر فعال در سازمان و جامعه تبديل مي شود.


قائم مقام رئيس دانشگاه شيراز :
ضرورت نگاه تخصصي و حرفه اي به روابط عمومي

قائم مقام رئيس دانشگاه شيراز هم در جمع مديران روابط عمومي دانشگاه ها، مراكز پژوهشي و پارك هاي علم و فناوري منطقه 7 اظهار داشت: اگر توانستيم روابط عمومي را به جايگاه واقعي خود برسانيم ، آنگاه جايگاه دانشگاه در جامعه ارتقا مي يابد.
دكتر عليرضا افشاري فر، اظهار داشت: عليرغم اقدامات موثر دانشگاهيان و دستاوردهاي درخشان در عرصه هاي مختلف، هنوز برخي مسئولان به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به عنوان يك وزرتخانه مصرفي مي نگرند و اين نگرش بايد تغيير يابد.
وي، نگاه كارشناسي، تخصصي و حرفه اي به روابط عمومي را يك ضرورت توصيف و خاطر نشان كرد: روابط عمومي مي تواند نگرش ناصحيح به دانشگاه ها را در جامعه و مديران تغيير دهد و اگر اين نگرش تغيير نيابد، شاهد محدوديت ها و محروميت هاي آموزش عالي خواهيم بود.


مدير روابط عمومي دانشگاه شيراز:
روابط عمومي هوشمند، نيازامروز دانشگاه ها

مدير روابط عمومي دانشگاه شيراز هم در اين آيين با اشاره به نقش و اهميت روابط عمومي در بيان خدمت رساني دستگاه هاي اجرايي؛ بر نقش هدايت گر و انكارناپذير آن تاكيد كرد.
دكتر سيد رشيد فلاح شمسي، اظهار داشت: در عصر كنوني و با توجه به تحولات اجتماعي؛ روابط عمومي هوشمند، سريع، صادق و شفاف، مي تواند دستاوردهاي عظيم دانشگاهيان را در جامعه منعكس كند.
وي، ارتباطات موثر درون دانشگاهي و برون سازماني ، كار جمعي، انسجام، شبكه سازي و هم افزايي را شروط موفقيت روابط عمومي دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي برشمرد و خاطرنشان كرد: اين موارد در دستور كار روابط عمومي دانشگاه شيراز قرار دارد.

عكس هاي بيشتر مرتبط با اين خبر در آرشيو الكترونيكي روابط عمومي دانشگاه شيراز موجود است.
http://gallery.shirazu.ac.ir

   تاریخ: ۰۹:۵۷ - ۱۳/۰۳/۱۳۹۷   بازدید: ۳۷۸

نظرات کاربران

نظر شما:
نام: *
ایمیل:
متن: *

(۳۰۰ کاراکتر)